נתניהו על פרשת מימרן: "ההר הוליד עכברון"

    "רומסים את דמותה של רעייתי, הופכים אותה לאבק אדם. על מה מדובר פה? על בת שסעדה את אביה הגוסס, בן 96, ושילמה למטפלת מכספה הפרטי של המשפחה"
    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו על פרשת מימרן: "ההר הוליד עכברון"

    נתניהו קיים מסיבת עיתונאים משותפת עם הנשיא פוטין שם הוא התייחס לפרסומים אודות קשריו עם ארנו מימרן • "ההר הוליד עכבר, הוא אפילו לא הוליד עכברון, בקושי"

    צילום: חיים צח / לע"מ
    "רומסים את דמותה של רעייתי, הופכים אותה לאבק אדם. על מה מדובר פה? על בת שסעדה את אביה הגוסס, בן 96, ושילמה למטפלת מכספה הפרטי של המשפחה"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אחר הצהריים לפגישת עבודה ארוכה בקרמלין עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. בפגישה נידונו מספר רב של נושאים, ובהם סוריה וסוגיות אזוריות נוספות הנוגעות לביטחון הלאומי של שתי המדינות.

    לאחר מכן קיים נתניהו מסיבת עיתונאים משותפת עם הנשיא פוטין שם הוא התייחס לפרסומים אודות קשריו עם ארנו מימרן, "ההר הוליד עכבר", אמר, "הוא אפילו לא הוליד עכברון, בקושי. מדובר על מיליון אירו? לקמפיין בחירות ב-2009? לא מיליון אירו, לא קמפיין בחירות, לא 2009".

    לדברי נתניהו, "מדובר על תרומה חוקית, מפוקחת, לקרן שהקמתי לפעילות ציבורית לטובת מדינת ישראל כשהייתי אזרח פרטי בשנת 2001. אז גם הבלון הזה- יצא כל האוויר. ברור שזה חלק מרדיפה פוליטית שיטתית. מה שלא הצליחו לעשות בקלפי, מנסים לעשות בהאשמות שווא עם ניפוח תקשורתי אדיר".

    עוד הוסיף כי "אני חייב להגיד שלצורך זה לא בוחלים בשום אמצעי. רומסים את דמותה של רעייתי, הופכים אותה לאבק אדם. על מה מדובר פה? על בת שסעדה את אביה הגוסס, בן 96, ושילמה למטפלת מכספה הפרטי של המשפחה. אני מציע לכולכם לקרוא את המאמר החשוב שכתבה פרופסור רות גביזון אתמול, בהתייחסה לדברים הללו. היא כתבה שבדמוקרטיה, מחליפים ראש ממשלה בבחירות ולא במלחמת התשה משפטית ציבורית. אני מאמין במערכת המשפט שלנו, ומכל העניינים האלה לא ייצא כלום. אתם יודעים למה? כי אין כלום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      העכברון זה השמאל